What Can I Say?

Lyssnar igenom hela min Dead by April lista på Spotify, love love love. De bästa låtarna är såklart What Can I Say?, Promise me, Trapped, Loosing you och Angels of Clarity och alla andra. Hahah. Det lät bra. Känner mig också väldigt ignorerad och dissad av allaSkype. Dummingar. Sen har jag bandage på foten för jag stukade den på gympan i fredags och nu är den svullen. Jag kan , men springa och gå uppför trappor gör skitont. Allmänt.. yao. Det är sjukt varmt på mitt rum. Är asvarm fast fönstret är öppet, phää. Jag skulle duschat idag, just det... hm, jag får göra det imorgon, är lite i stadiet på kvällen där man är astrött men inte orkar gå o lägga sig, logiskt, ja. Sebbe är...var, rulig, Natalie dissar mig och Malin gör film. Hahah, raaaaandom.

Aaaall I neeeeed is youuuuuuuuu!!! ...Looooossiiiiing youuuuuuuuuuuuuu!!!!

Ja, lite sångbreak där. Har sjukt tråkigt. Uppdaterar min facebookstatus varannan minut, tehe. Web Camen failar så ni får en bild från.. inte idag iaf.
x x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0