The Hunger Games

Läste nyss min älskade allra bästa väns blogg (www.milana.blogg.se) och såg att hon bokat biljetter till mig och henne till Hungerspelens premiärdag, den 23e mars! Innan dess ska vi åka och fika lite, det kommer bli så mysigt! Camilla och Linnea på stan och på bio i Helsingborg, det blir något nytt, haha. Snodde en väldigt fin bild från hennes blogg också, hihi. Badass jag är. Tagen när vi åkte skidor på sportlovet.



Idag har jag inte gjort så mycket, var i skolan och så, heldag idag. Men det är fredag så det gör inget. Höll på att somna på hemkunskapen för vi satt och löste frågor. Var så jäkla trött. Men det var sista lektionen så ja... Är fortfarande irriterad på mitt korta hår. Om jag sätter upp det i två minuter för att göra något blir det jättelockigt efteråt och står åt alla håll för att det inte tyngs ner lika mycket längre. Men håret luktar fortfarande gott. Gröna kläder har jag idag. Gröna byxor från Gina Tricot och min underbara Slytherin-tröja som Jossan köpte till mig när hon var i USA. Tack så mycket. Du tycker säkert jag är en snäll person, lilla Josefin, loveu2 (;

Kommentarer
Postat av: Camilla Petersen

Kommer att bli så bäst! Längtar,:D

älskar dig mest abv!

2012-03-10 @ 12:02:31
URL: http://milana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0