Damn you clock!

Klockan skrämde mig :( Sitter här med hörlurar i öronen och kan inte sova p.g.a mensvärk och så hör jag nåt klickande och blir skiträdd och tar ut hörlurarna ur öronen och hör att det är klockan. Han dödade mig! Förberedelse till mord! Typ. Ska anmäla den högljudda klockan.
Ska på Sci-Fi mässa imorgon med pappa och typ Lovisa, Simon och Eirc också antar jag. Är inte säker. Om mensvärken inte gått över får jag knarka ner mig med Panodil eller nåt. Hoppas Darth Vader är där.

Yao, så sitter här och lyssnar på en mp3 som jag hittade på Lovisas rum. Laddade in lite ny musik på den och raderade alla låtar förutom två (för att vara snäll). Lovisa har ju sin nya mobil. Den är den enda hon håller på med nuför tiden... misstolk. Anyway. Linkin Park, Eminem och Dead by April mest. Sen var det nån Enyalåt som Lollo hade på den från början. Men jag blir helt sömnig och deprimerad av Enyalåtar så.. nä..

Superman var bra idag. Whattahell took you so long Clark? Brave supermanboy ehy? Nu vet Lois iallafall. Fast hon har vetat länge, men du var för feg. Hon hade väntat aslänge. Tönt. Oliver, you're a hero. Euuhmm.. hejdå (:


LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0