EPiC FAiL.

Jag gjorde cupcakes igår. De blev faktiskt goda. Men det ovanpå smakade mest smör och socker x'd Men Simon älskar det ovanpå, han äter bara det. Men ja.. iallafall. Glad Påsk.

Bara för att Simon har tisdagsstrumpor på sig så tror han att det är tisdag även fast alla säger att det är fredag. & Simon fick massa godis i sitt påskägg men jag fick bara choklad som jag inte ätit för jag får ont i magen av det och nu går han runt o säger "Ingen får smaka av mig, ingen får smaka av mig, la la la la la la." x________C Så jag har fetdamp på honom.

Eric, Adam och Victor håller på med en Warefarefilm. Jag skulle egentligen hjälpt till men jag failade för jag kunde inte styra gubben så jag fuck anfall och sa upp mig från det jobbet, haha.


CUPCAKES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0