Glad Valborg!

Sitter här och gör inget. Simon är helt hyper och är ute med Lovia och plockar maskrosor. Han knackar på fönstret i vardagsrummet hela tiden och ropar "Victoåååår!" och då säger jag "Prutteplaaask!". För att Eric kompis Victor är här och han heter Utterplask på Warefare, men jag kallar honom Prutteplask. Adam och Axel är också här. De spelar Warefare då aa... Jag får inte vara med, hahah, blä. Nejmen de hade ägt ut mig, typ. Fast jag är ju hyfsat bra... *host*. Senare sa de att Emil skulle komma. Har inte sett han på aslänge. Jaja.
Ikväll ska vi grilla. Pappa ska fixa kött, mmm.. oxkött. Så ska Oscar, Simons kompis komma hit med sina göräldrar och så kommer vår granne Jessica med sina barn Samuel och Elias + Jessicas nya kille, Magnus och hans två barn. Jonas dog ju för ett år sen i cancer, ush, känns som igår. Hemskt. Så ska vi äta efterätt hos Jessica sen! Oscar och Elias är Simons kompisar, Samuel är i Lovisas ålder tror jag och Magnus barn är 1år och typ 3år? Är inte säker. Den älsta av dem heter Maja iallafall, socialare unge får man leta efter.


Finfin bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0