Go Ron!

Idag ade vi lite äggpickning, hahah xD Jag hade två ägg. De andra hade bara ett, hahah. PWN. På mina målade jag Voldemort och Ron Weasley. Först dödade Voldie Lovisas ägg, som såg ut som en döing... och mammas dödade Staffans som såg ut som en massmördare. Vi kallade honom för "Mad man". Mammas ägg, som hon döpte till McGonagall, ingen aning varför, det liknade itne mcGonagall alls, mammas ägg dödade då Voldemort *buhu* men sen kom Ron och dödade McGonagall >:D Sen skallade Ron mig. Hans hår färgade av sig i min panna så det såg ut som det blödde ! Sen åt jag Vodemort och sen åt jag Ron.
Nu sitter jag här i vardagsrummet, tröttnat på att sitta däruppe, det är så jädrans dött där. Lyssnar på min älskade mp3. Vet ni... jag är besatt av en del saker. Min mp3, HP, Tom Felton(*droool*), Superman och ja.. en massa annat. Jag är epic fail, den är över 12 på natten och eftersom jag har hörlurar har jag ingen aning om de andra gått o lagt sig. Jag är lite flummig, yao. Sen har jag ett fett rivsår på bröstet som Cissi gav mig igår. Det är typ 1 decimeter långt och helt rött. Aouch.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ. Nu dog mitt mp3 batteri. Nu är livet slut.
Eller, nä, nu ska jag sova :c Godnatten på er.


McGonagall, Ron Weasley, Voldemort, Döing, Mad man.

Kommentarer
Postat av: Nicole

jätte fin blogg, chekka gärna min! :)

2011-04-25 @ 00:59:31
URL: http://kiwisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0