Smile for the camera,

Igår var jag och shoppade. Köpte ett par lila shorts, en ny mascara, en bh, en radig tshirt och ett blått nagellack :D Allt gick på mitt H&M presentkort. Sedan satt jag utanför Skopunkten i 45 minuter och väntade på att mamma skulle hämta mig. TIll slut tog jag bussen till stadsparken där hon, Staffan och Lovisa var. Sen va vi där och sen åkte vi hem.

Idag var jag i skolan, för lovet är sorligt nog slut. När jag kom hem satte jag på TVn, datorn och satt där ett tag sen kommer Lovisa och säger "Det är dina kompisar vid dörren.". Och ja, där stod Natalie och Rebecka. Vi gick hem till Josefin och jag läste The Return of Baby Duck-manuset för dem. Vi tänkte spela in den imorgon men nu när jag kom hem kom jag på att jag har utvecklingsstamtal imorgon. Men vi kan ju ta scenerna med mig först och sen kan de filma det andra när jag inte är här och sen filmar vi mer när jag är här xD
Det ordar säkert sig... Vi tog lite bilder ute på lekplatsen, hiihi. Men jag blev lesen sen när jag såg att rushkanan på lekplatsen är BORTA. Vi brukade ha jätteroligt där. Fyy va hemskt! D: Men nu sitter jag här igen, vid datorn och TVn. Väntar på att världels sämsta program ska sluta på TV så jag kan se på Zack&Cody.. NU SLUTADE DET :D


bff ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0