Vårfnatt!

Katterna har vårfnatt! Eller, iallafall Majsan. Cissi har jag inte sett sen i morse. bara det inte hänt henne något.. Men men, Majsan är hur vild som helst. var ute och lät henne jaga en pinne som jag drog efter mig. Hon tyckte det var hur kul som helst. Men vi behöver nog förbättra hennes kondition lite. Det fixar vi lätt nu i sommar!

Annars då? Visst. Skulle till Nova Lund i stan idag egentligen och shoppa med mig själv. Behöver verkligen fler tröjor, minst ett par shorts, ny mascara och fler BHar, som passar, hahah. Använder mammas nu... awkward..
Men jag fick förhinder. Erhm. Orkar itne dra upp hela berättelsen, men mamma tycker det är mitt fel. Men det är hon som är dryg. Eller hennes dator är dryg. och hon med. Så det är ganska mycket hennes fel, och datorn.

Idag blir det grillat, yay. Men vi äter inne för det blåser ltie och är itne jättevarmt nu på kvällen. Men Kalle äter här med oss idag. Det var ett tag sen jag såg honom, han bor ju inte hemma längre, omg! Det ska bli mumsigt.
Nu ska jag... redigera bilder som jag tog på varan katt som har fnatt innan! Majsan! :D


Katt med fnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0