Hallå, ring?



Jag och Camilla ♥

Mamma skulle ju ringa och väcka mig imorse klockan tio? Men nehe. SÅ jag vaknade tio i 12 och jag skulle träffa tjejerna på ICA klockan 12 så jag skyndade mig och trots att jag försovit mig med nästan två timmar så kom jag före Natalie och Josefin. I am amazing. När Natalie kommit gick vi hem till mig och så duschade jag medan vi väntade på att Jossan skulle dyka upp. Så kom hon och så spelade vi in en Tripple J film. Yay.
Jag ska till min pappa imorgon. Fast jag vet inte när han kommer o hämtar oss. Iallafall, så ska jag fråga honom om Camillla kan komma till oss i helgen. Camilla är en av tjejerna från språkresan då. Umgicks mest med henne förutom de som jag bodde med. Nu ska jag städa lite. Kolla på Trailern till vår nya film (skräckfilm) :D Den är jätteläskig! :D och titta på mitt rosa hår! Och jag vet... på nästa trailer måste vi lägga till en såndär mörk läskig röst. Mitt jobb, lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0