Heheh, oops.

Jag vet att jag sa att jag skulle vara aktiv! Men skit pa det for min vard familj har inget internet och intyernetcafeer ar det segaste som finns! Dessutom kan jag inte skriva mina vackra speciella bokstaver som Sweden har pa sina datatangentbord. Sitter har nu med Louise, Bercem, Maria och Felicia. Bercem och Louise delar jag vardfamilj och faktiskt rum med ocksa, plus en finslandsvensk tjej som heter Janina. & rummet ar inte stort kan jag itne pasta nej... dessutom, ovanpa att fyra pers delar ett rum sa ar jag forkyld och har smittat bade Lou och Bercem och kanske Janie. Anyways, har otur idag igen. Ingen ar inne pa Skype samtidigt som jag. Men! Igar traffade jag mormor, morfar och Lovisa! De at i London pa liten semester och idag tror jag de skulle till Madame Tussauds och se Justin Bieber.. omg... Vi ska dit den 6e.. vilket ar pa lordag. Men det har varit nice att vara har. det har gatt tva veckor, bara en kvar.. omg va tiden gar fort. Snart ska vi ha lektion ocksa. Gah. Jag ar hungrig. At en munk till lunch. Skitbra assa, men mumsigt. 
Saknar alla dar hemma. har skickat brev till mamma och farmor men det var igar sa de har nog itne kommit fram an. Ska posta till mina flickor, mormor och morfar och pappa idag. Eniro, yao!  Men nu ska jag facebooka mer! BAJBAJ.

och bara sa ni vet... min vardfamilj ar itne slakt med Superman.. suck..
och ne, ingen bild. internetcafeeee suuuucks. Hejdaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0