Home sweet home!

Okej jag har varit hemma typ lite mer än 24 timmar. Det blev itne så många inlägg i England som jag trott. Väldigt synd att värdfamiljen inte hade internet. Men okej. Så jag var med tjejerna idag (igår). Vi flummade lite på cirkusplatsen (en stor gräsplätt där det brukar stå cirkusar när det kommer nån till vår lilla stad) och sånt. Imorgon ska vi filma nån ny grej som Rebecka skrivit maus till. En skräckstory. Jag är den första som dör! Men sen har jag en roll till så, aa :D Är ganska trött nu men lägger in bilder imorgon. Idag får ni istället en liten filmsnutt som jag filmade på Rebecka och Josefin idag när de lekte ninjor. Jag kallar den för Wannabe ninja. Have fun, xx.


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

Sv: JAAA PÅ RIKTIGT! ;D

Haha, jag saknar dig med, tack! ♥

2011-08-14 @ 14:44:18
URL: http://kinderbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0