Josefinthespammer

Jossan sitter och spammar Natalie med punkter på hennes logg på facebook. Natalie är lite irriterad. Jag sitter och sjunger med i mina låtar på Spotify. Just nu, What About Now med Daughtry ♥ Men det är mycket Disneylåtar, typ Lejonkungen! Åh jag älskar Lejonkungen... Kollade på både ettan och tvåan när jag var i England. Min värdfamilj hade dom, så jag satt och kollade på dem på min dator! Sentimentalitet..

Om en vecka, mindre än en vecka faktiskt. Då börjar skolan. På måndag. Längtar på ett sätt. Men endån inte. Längtar ju itne precis efter tidiga mornar. Men saknar mina klasskompisar. Inte de som blev inputtade från C när den klassen splittrades. De bryr jag mig inte så mycket om. Men vi får väl se hur det blir.

Vaknade för kanske 40 minuter sen. Rebecka har redan stuckit. Hon skulle vara med Amanda idag. Men vi andra sitter här och nördar oss med våra datorer. Jag är lite hungrig. Kanske ska fixa lite frukost. Nä, detta är mycket roligare. Kanske senare. Då tar jag lite av gårdagens middag. Så får det bli lunch istället.

Bild som jag tog på fotokursen i England.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0