Kanintesova.se

Har jätteont i magen. Baaajs. Men jag har inte ätit nån mjölk, jag lovar! Förutom ballerinakexen jag åt idag när vi fikade på Sandbybadet med alla niorna. Men endån! Kan inte sova nu bara för det. Okej, jag måste erkänna att jag inte försökt, men jag vet att jag inte skulle kunna det. Men snart kanske. Fick ont i magen precis när Territory slutade på TV. Perfekt timing. Men endån inte. Varför måste jag vara laktosintollernat? Lovisa är inte allergisk mot något! På tal om Lovisa så snodde hon massa kläder av mig idag. Ett linne och en tröja, som jag köote i Dalarna och bara använt en gång. Dessutom hade jag tänkt ha den på fredag när vi fotograferas. Men fuck that. Kan ha min Slytherintröja istället.
Imorgon ska jag till Lund med klassen. Vi ska se nån lasershow, nån biologishow och lite sånt. Måste ha matsäck också. Hur fan ska jag hinna göra en sån imorgon? Men vi har sovmorgon. Börjar 09.10. Men kommer endån inte ha tid för jag kommer sova. Åh jag kanske skulle stanna inne i Lund... fast då behöver jag en lapp till lärarna. Måste nämligen in i nån affär och köpa nya (egna) bhar...
Ush jag mår illa. Ska försöka sova nu. Godnatt. ♥

Heheh, min bakgrundsbild på datorn, för tillfället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0