Papriiikka! :D

Sitter här med min dator och min syster Lovisa och kollar på Scrubs. Äter också paprika, för jag blev sugen på det. Eric har redan börjat skolan så han ska dit imorgon. Pappa jobbar. Men Pernilla vet jag inte.. och Simon är antingen hemma eller på dagis. Men vad jag vet så är iallafall jag och Lovisa hemma imorgon. Då ska jag jag kolla på Harry Potter och dödsrelikerna del 1, för pappa har hyrt den igen. Heheheheheh. ♥ och jag kan inte se på Smallville imorgon för jag har itne sett det på flera veckor för jag var i England (okej, tre veckor, tre gånger. Det är mycket!). Men jag får se allt på internet sen går det väl på TV igen snart hoppas jag... Nu ska jag se på My Name is Earl och äta mer paprika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0