Pigfarts is real

Jag ska träffa Rumbleroar. No, just kidding. Sticker inte till Pigfarts än. Skolan börjar ju snart och sen hade jag tänkt gå på Hogwarts ett litet tag till. Fast. Man vet ju aldrig. Kanske bara åker till Pigfarts för att checka hur Rumbleroar mår. btw, han är så mycket coolare än han lejonet i Narnia.. vad han nu heter... Aslan, just det. Mina hjärnceller försvinner sakta....
Kollade på Terminator 3 med pappa för några timmar sen. Lollo satt bredvid med sin dator. Så kollade hon upp ibland och frågade 'Vad har hänt nu?'. Håll dig till datorn, va. Simon somnade i mitt knä. Sötebarn. Jag är ganska trött.
Har pratat med pappa om Camilla kan komma hit. Han sa att det gick bra men jag har itne fått tag på Camilla än. Hoppas hon kommer imorgon iallafall. Ska till optikern men hon kan ju följa med om hon har lust xD Sen bor hon ju i Helsingborg och det är en bit dit så hon kanske kan sova över. Vi får se.. om hon svarar på mitt mejl till henne på facebook. Kommer nog sova länge imorgon. Fett gött. Men på måndag är det skola. Skönt att man inte ska till Hogwarts förren den 1e september, det är så hektiskt med två skolor samtidigt. Fattar ni? Måste använda tidvändaren hela tiden och man blir så sjukt trött.
Anyway, nu ska jag försöka sova... Smällde nyss en mygga lika stor som min tumnagel, sen tappade jag den... creepzzz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0