Slytherdore

Heheh, that's me. The epic Slytherdore. Hahah. Ja, jag vet inte i vilket elevhem jag går i.. förvirrande. Ja. Men jag har en Slytherintröja! Måste betyda något. Fast det var Jossan som gav den till mig. Det säger inte så mycket. Hon tycker jag är taskig what ever happens. Hahah. Men det är väl för att jag är besatt av Draco Malfoy. Så kan jag få va med honom :D Synd bara att han itne går på Hogwarts längre nu när jag gör det. Smiiidigt. Jag skulle fötts tidigare! Haha. Ska nog ha min Slytherintröja på fotograferingen i övermorgon. Lovisa snodde ju den jag hade tänkt att ha och hade på sig den igår. Puttefnask.
Va i Lund hela dagen idag. Kollade på Kemishow (som jag redan sett), Fysik&Lasershow (OMG DARTH VADER! SUPERCOOL!) och en Biologishow (inte så roligt.. Trodde vi skulle få hålla i ormen som en tjej hade runt halsen halva tiden..) Men imorgon börjar skolan på allvar. Satan. Mitt schema är hos pappa. Vad ska jag nu göra?! Så grym jag är... not. Får ringa pappa imorgon på morgonen och fråga vad jag har först sen får jag fråga Ulf eller Jenny om ett nytt schema. Alla med skilda föräldrar brukar få få i början men inte denna gången. Weird.
Nu ska jag bädda rent i min säng och sen ska jag läsa Harry Potter och sova!

Min nya bakgrundbild på datorn :D bytar typ varannan dag, har massa olika, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0