Trolololol..

Hade askul idag. Första skoldagen avklarad. Matte, gjorde inte ås mycket, Franska, genomgång bara, NO, hände inte mycket, Historia, inget.. Svenska, HAHAHAHAHAHAHAH, jag dör. Key, chilla. Så jävla bra. Heheh. Nä, jag tänker inte säga vad vi gjorde. Take that, haha.. pusspuss.



Bara för att jag e så wannabe och har tråkigt så snodde jag denna från Elins blogg. ♥

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Jag vet inte. Förvirrad av att jag inte vet det kanske?
Favoritgodis: åh... jag vet inte. Massor, hehe.
Musik just nu: Lejonkungenlåtar på Spotify... hehe
Vad sa du senast: "Nej. Du kan gå nu", till mamma.
Fisk eller badkruka: båda.. typ
Saft eller alkohol: Saaaffft
Hur många kuddar sover du med: 1 hos mamma, 2 hos pappa.
Favoritväder: sol, typ 25 grader :D
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Harry Potter bok, mat och en båt?
Spelar du nåt instrument: nope
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: slösare, men sparar så ofta jag kan.
Bästa film: Harry Potter, Star Wars, Lejonkungen och Smallville (tv-serie, men endån)
Tror på liv på andra planeter: Jafan, Krypton? Fast, den sprängdes, men endån!
Kommer du ihåg din första kärlek: Afan. Adam :D
Älskar du henne/honom fortfarande: Har inte träffat honom på aslänge :c Han flytta till Kalmar </3
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet, men hade inte haft nåt emot det.
Tror du på mirakel: ibland..
Ser du dig själv som tolerant mot andra: huh?
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två eller tre.
Är du kittlig: På magen och knäna, ja.
Snarkar du? Ja, om jag är förkyld :P
Stjärntecken? Lejon
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Jag har redan Supermankrafter, behöver inga fler.
Chips, morötter eller godis? lite av allt, hehe.
Pizza eller hamburgare? hamburgare på McD :D :D
Skriver du dagbok? inte så ofta.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Pierca mig, definitivt. Labret eller snakebites. Tatuera mig... troligen inte.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) kvittar. bara det itne är dammigt.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? har gjort.
Gillar du att sjunga? Hahah, ja. Men jag kan inte, lol.
Har du glasögon eller linser? både &
Röker du? Nej. Euw.
Snusar du? nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0