10/7 söndag

Sitter ute bland alla myggor i halvmörkret. Det är lite kallt, har bara shorts på sig men men, det är här man måste sitta för att få tillgång till internet, fast endån är det supersegt. Epic fail. Comviqs mobila bredband är inte det bästa. Fast det kanske inte är något mobilt bredband som funkar här utanför Sala i en liten stuga där Staffans brorsa Anders och hans fru Eva bor. Ja, det är här vi ska sova inatt. Sen åkder vi vidare imorgon, ganska tidigt får vi nog gå upp för vi ska åka bil i sex timmar, och endån kommer vi bara till Gislaved i Småland! Ain't that a bitch? Men sen behöver vi 'bara' åka i två timmar på måndag sen är vi hemma vid ett eller två. Det är ganska chill.

en bild på mig och Lolol ( ja, Lolol ! ) från tidigare idag..
..och en på lilla mig och mitt supermanhalsband som jag tog för en stund sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0