18/7 måndag

Okej, så imorgon åker pappa och jag till Göteborg och så tar de andra tåget upp. För de beöver bilen när de ska ner igen för tåg är för dyrt. Suck, jag som redan har åkt bil hur länge som helst (för mycket) denna sommaren. Dessutom har jag inga kläder att ha på mig just nu. Sitter i shorts och ett för litet linne. Gick precis upp, heheh. Är trött. Satt uppe till tre med Lovisa och kollade på How I Met Your Mother. Vet, inte så sent. Men i England måste jag gå upp åtta på morgonen när vi ska ha förmiddagslektioner. Men det kommer nog bli kul där endån. Har packat färdigt nu och så, så är ganska stolt, eller nåt, lol. Längtar till England!

Här får ni en bild på mig och mina Harry Potter biljetter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0