8/7 fredag

Idag kom morbror Claes hit med sin tjej Maria och två av sina barn, alltså mina kusiner. Jakob på 2 år och Ted som är 5 månader eller nåt. Synd att inte kusin Ida är med. Känns som det är hundra år sedan jag såg henne sist. Men det kan ju itne direkt stämma eftersom hon bara är ett år äldre än mig. Men Ida är i Australien ju... den fuskisen! Kollar lite på hennes blogg just nu. www.Ausssie.blogg.se. Minns knappt hur hon ser ut! Lite roligt att se. Just nu sitter jag mest och tråkar. Igår var jag, mamma, Lollo och Staffan på badet i Borlänge och sen åkte vi till kupolen. Men idag har vi inte gjort så mycket. Jag gick upp ganska sent sen gick jag ner till bryggan och tvättade mig och badade lite. Det är sjukt varmt! Eller var, nu är det lite svalare. och nu spöregnar det.
Min mobil är paj, så alla vet, lololol. Trillade i vattnet... Så nu är min mobil sönder och dessutom hade jag Isabellas iPod i fickan också! Sån otur man kan ha då! men det fixar sig. Livet är inte ett helvete endån. puss.
Ja, så Isabella och Alexander var här i några dagar. Sov med dem, Laban och Ville (deras kusiner, fråga mig inte hur jag är släkt med nån av dem... ) i en liten stuga som Alex och Issa sov i. Vi ställde ihop sängarna och så sov vi där i tre nätter tillsammans och skedade lite, hehe♥. Lovisa var bara med de två senaste nätterna. Vi kollade på film och sånt. Issa lyssnade lite på Justin Bieber med Lovisa. Då skrällde jag och Alex på med Linkin Park för Justin Bieber är misshandel mot mina öron, haha. Awesome med Linkin Park iallafall. Sista natten ville jag och Alex se Lejonkungen men de andra satte på Evan den allsmäktige. Tråkmånsar! Men dom e sånna loosers som inte vuxit upp i rätt tidsålder för Disney! Fast Issa är ett år yngre än jag... och Alex är 95a. Men iallafall! Vi börjar åka hem på söndag. Sen är vi hemma på tisdag den 12e. Dagen efter det, den 13e, så är det premiär för Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Jag och Natalie ska se den i 3D tio över tre på eftermiddagen inne i Lund som jag saknar så in helvete! Sen ska jag till pappa och så ska vi antagligen ut o paddla så jag blir lite off där igen. Sen ska jag packa fort som fan och sticka till England. Då tar jag med datorn och så skriver jag förhoppningsvis varje dag om det itne blir alltför sent. Så ja. Där fick ni lite. hejhopp. och titta här har vi två fina bilder.
Från v:  Ville, Laban, Alex, och sen Issa och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0