9/7 lördag

Hejsan. Har tråkat vid datorn hela dagen. För det är tråkigt här. Sitter och klurar på vad jag ska skriva i mitt mejl till min värdfamilj i Brighton. Har fått lite tips och så, så det ska nog gå bra. Ska tvätta håret snart, typ om en timme, mamma håller på att koka vatten just nu. Ska väl va lite med hela släkten här sen. Efter middagen ska alla träffas typ och dricka vin och ost och kex. Men jag tror inte att jag, Lovisa, Laban och Ville dricker på mycket vin. Ville kanske snor åt sig lite. Men jag tycker de är äckligt. hehe. Måste packa ihop lite också. Vi ska ju åka härifrån imorgon. Så sover vi hos Staffans bror den natten sen åker vi ner till Gislaved och sover där. Med Elilin :D :D :D Längtar hem enormt mycket ♥

En bild som Issa tog på mig. Lägg märke till supermanhalsbandet som jag fick i konfirmationspresent!

Kommentarer
Postat av: elin

varför ljuger du?? hhaaaaaaa??? din madrass ligger kvar på golvet och väntar :D♥

2011-07-09 @ 17:44:57
URL: http://walkinthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0