b-day party!

Idag ska jag ha b-day party. Rebecka och Natalie kommer och typ mormor och morfar och pappa och Simon och Eric och kanske några till. Fast det är ju inte min födelsedag. Men jag fyller år i Brighton så det kommer bli awesome. Hittade en tjej på facebook som ska dit samtidigt som jag och sånt. Men vi bor inte i samma värdfamilj. Synd, hon verkar totalt asgrym, yao. Ska slinga håret i England också, rosa :D Synd att min blonda fär växt ut så mycket. Får spreja med blekmedel för utväxt som Pernilla har. Har gjort det en gång, funkade inte så mycket. Men om jag slingar håret i salong så kankse dom kan bleka utväxten åt mig så det blir lite bättre gjort än om jag eller Pernilla skulle gjort det.
Men nu måste jag äta frukost.. för jag gick upp nyss, hehe. see you later alligator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0