Beroende

Beroende. Ett ord som jag använder ganska ofta. För det finns massa saker jag är beroende av. Typ Smallville, Superman... vilket är samma sak. Vänner, familj och såklart Harry Potter! Därför, för att bevisa mitt beroende till Harry och hans tvillingbror Hairy Potter åkte jag in till stan igår med Eric, Lovisa och Erics kompis Lukas och såg Harry Potter och dödsrelikerna del 2 för andra gången på två dagar. Den var sjukt bra, fortfarande. Jag vet, jag grät igen. Inte de andra.. men de är känslolösa! Hur kan man inte gråta när Fred dör? R.I.P ♥ However så måste jag börja packa snart. Kalas för mig på söndag och sen ska jag till England på tisdag!
och så ni vet, så blev paddlingen inställd för att de spöregnade och jag hade mensvärk. Så vi ska dra ut i augusti istället, får se om Eric följer med! Hoppas på bättre väder då och på en mensfri vecka. hejhopp

btw: Severus ♥ Lily, för att dom e så söta.

här kommer två fina bilder. en på min nya kamera (för jag packade upp den iallafall) och en på Simons och Erics marsvin, Molly & Hedvig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0