ensamtid ?

Jag får sällan ensamtid hos pappa eftersom Simon ränner omkring hela tiden och alla andra är överallt och ingenstans på samma gång. Imorse sa pappa att jag fick stanna hemma med bara Simon och passa honom för de andra skulle in till stan och Eric och hans kompisar skulle till badhuset i Eslöv. Men sen skulle visst Sofie stanna här hemma. Sofie är min styvsyster, Erics riktiga syster, som jag sällan träffar, vilket det finns en anledning till: Vi går inte så bra ihop. Visst, det har väl blivit bättre men eftersom båda från början var storasyskon (hon är två år äldre än mig) så ville båda bestämma och det slutade itne bra kan jag bara säga. Så det blir jag, Simon och Sofie. Men pappa lägger hela ansvaret på mig. Men det gör itne så mycket. Simon tog hit Elias och nu är alla glada, typ. Förutom de som blir spöade av en sexåring, en femåring och en tjej på Call of Duty. Hahah. Pwn.
Har dessutom världens snyggaste outfit idag. Mjukisbyxor och en finkjol som tröja. Grr...

jag har blivit lite bättre på att uppdatera, tycker ni inte? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0