fotboll



Kollar på fotboll med Eric. Japan vann just fotbolls vm, tror jag? Asså tjejlaget :D Men fett awesome att Sverige kom trea! Annars har det också varit en bra dag och så. Kalas för mig. Fick ätbara pengar och supermanstrumpr av Natalie och Rebecka. Hoppas strumprna passar, det var den största storleken men en storlek för små för mig. Men vi får se. Hittade Lovisas magnetkulor som man kan göra fakepiercingar med. Rebecka testade och blev helt såld på labret. Hahah, det passade faktiskt henne också. Natalie tyckte verkligen om medusa. Asså i mitten under näsan. Sen tyckte de att jag skulle ha snakebites, men vi får väl se. Tycker också om snakebites. Men jag vet inte riktigt...fortfarande. Pappa tycker jag ska ha labret, han tycker det ser mer sofistikerat ut. Vad det nu betyder. Denise tycker samma sak. En liten jänta som är ett år yngre än jag som jag känt sen jag var... mindre. När jag ska pierca (persa!) mig så kanske hon som ska pierca (persa!) mig kan säga vad som kan se bäst ut på mig. Ni fick bilder där uppe så jag skulle itne ha nåt emot kommentarer. Men de kommer sällan. Kolla här, lite fler fina bilder jag/Natalie/Rebecka tog idag! :D

Linnea och Rebecka!


Eric, hehe...

Eric och Lovisa lär Simon simma! typ..

Natalie med medusa och Rebecka med labret!

Inte ens Bieber kan mäta sig med Natalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0