G Ö T E B O R G

Är i Göteborg nu. Har ganska tråkigt. Lovisa sitter vid sin nya dator. Eric och Simon leker krig och pappa och pernilla pratar med Håkan, som vi sover hos. Synd att hans barn är hos deras mamma. Albin och Alma. Längesen jag såg dem. Är väldigt trött, får lägga mig tidigt ikväll för imorgon taggar jag Brighton och ska va på flygplatsen klockan nio på morgonen. Så vi hörs nog inte förren sent imorgonkväll, typ. Vi får se. Här får ni lite tidsfördriv och en gammal bild som Rebecka la upp på facebook och sen snodde jag den. puss



Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? typ, 2 kanske..
Vad tycker du om kärlek? Fantastiskt, men det gör ofta ont.
När kramade du någon sist? Idag, Natalie & mamma.
Saknar du någon speciell person?
Har du svårt för att bli kär? Kan gilla folk väldigt lätt, men bli kär på riktigt är annorlunda.
Är du singel? ja, sen typ 3år.
När fick du senast en komplimang? Vet inte.

 

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt ful: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej
Gjort något riktigt dumt? Alla gör misstag.
Gjort något du verkligen ångrar? Har väl alla?
Åkt ambulans? Nej.
Åkt polisbil? Nej.
Gjort nåt olagligt? Antagligen.
Fått din mamma att gråta? Många gånger.
Slagit ner någon?
Skämts över dina föräldrar? JA
Sagt jag älskar dig och menat det? JA!
Tar du droger? NEJ
Dricker du? Ja, men inte alkohol.
Vilka kläder sover du i? T-shirt o trosor eller bara trosor.
Vad hatar du verkligen? Falska människor som inte gillar en som man är.
Varit kär? Ja, är kär tror jag..
Är du ensam nu? Nej
Vill du gifta dig? Med rätt person, ja.
Vill du ha barn? Absolut

SENASTE PERSONEN SOM:
Du sov i samma säng som? Issa, Alex, Laban, Lovisa och Ville.
Såg dig gråta? mamma
Fick dig att gråta? secret.
Du delade en dricka med? pappa
Du gick på bio med? Eric, Lukas och Lovisa.
Skällde på dig? pappa
Sa någonting till dig och vad var det?
Vill du köra denhär med mig sen? - Simon

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja.
Kramat någon? Japp
Pussat någon? Ja.
Köpt någonting? Inte vad jag minns. Nej.
Sjungit? Ja, fast lågt.
Saknat någon? Josefin!

 

JAG HAR:
Digitalkamera? Yep
Systemkamera? mamma har, som jag lånar ibland?
Telefon på rummet?
Egen dator? ja
Könssjukdom? ö nej

Bra kompisar? All the way!



Puss och kram på alla. Synd att jag itne han träffa Jossan innan jag stack. hon kom ju nyss hem från USA. Saknar dig mycket lilla Josefin. Er andra också! Ses snart, lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0