godnatt, yao

Sitter och petar på mitt gula blåmärke. Det är typ lika stort som min handflata. Jättevackert. Måste sova nu, jag är lite flummelumm och sen ska vi ju åka imorgon och jag måste va pigg då för jag kan inte sova i en bil. Så sjukt obekvämt. Lackar ur på Staffans dator för den är typ asliten jämfört med min. Den får sånna cpryck också ibland, hela tiden. Som Issa får när hon sover <3 Åh jag saknar alla roliga människor! Laban och Ville var ju här och fikade lite med oss ikväll och det var ju lite roligt. Jag hade bakat kladdkaka som Ville verkade gilla, hehe, och Håkan! Issa och Ville hade ju choklad/kladdkakdetävling när Issa var här. Issa vann men Håkan sa att jag vann över båda dem. Jag fick 10/10 av honom. Pwnd! Ville typ slog nästan ut sina tänder också när han kastade upp några godisbollar i luften och skulle fånga dem i munnen. Tror han kommer få några blåmärken i pannan också. Men det var lite kul, Filmade honom också. Nu fryser jag och vill sova under mitt sköna täcke, gosegos. Så hejdå på er. ses imorgon innan vi åker kanske, annars skriver jag när jag är i Gislaved. godnatt, yao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0