Next: Home!

Okej, så igår åkte vi bil, länge. Sen åt vi här med Elin och Seppe och Pia, lasagne. Sen hade Elin gjort en tårta, typ. Så vi åt den. Sen kollade vi på I Am Number Four, skitbra film. Hade bara sett trailerna innan, hur många gånger som helst. Sen kollade vi lite på tv men sen gick vi o la oss. Vi snackade lite, i typ en timme. Somnade vid tvåtiden tror jag.
Elin väckte mig typ halv nio och så fixade jag mig och sen åt jag frukost och snart är det Flyg 29 Saknas på sommarlovsmorgon, som jag och Lovisa vill se. Men antagligen så hinner vi inte se hela för vi ska sticka typ vid tio där. Men vi får väl se. Kommer bli stekhett i bilen. Har på mig en lite för varm tröja, men vi ska bara åka bil i typ två timmar så aa. Sen har jag jätteskitigt hår så det ser helt sepe ut. Anyways, jag är väldigt trött, hejdåpussokram.

en söt bild på Elins hund Valtso, eller "Valle" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0