Persa mej

Jag ska persa mmej i England. Ja, asså alla stavar det ju alltid lite hur som helst så nu har jag bestämt att jag ska kalla det persa eller pjersa. För att jag är no lifer. Men nu till saken. Jag är lite trött, yao. Fast det var itne det jag skulle säga. Jag har redan sagt det jag skulle säga. Jag ska persa mig i England! pappa har gett mig tillåtelse. Mamma kommer få utbrott så vi säger inget till henne innan jag kommer hem och redan har gjort det. Okej? Men jag vet inte riktigt hur jag ska persa mig. Vill nog helst ha labret / labret med ring eller snakebites / snakebites med ringar. Ja, det är väl det. Men jag vet inte än. Får diskutera mer med pappa. Fast han tycker itne nån persig som jag vill ha är snygg. Inte Lovisa eller Eric eller nån annan heller. Men vi får väl se. Jag vill itne ha nån jävla fjortispersing i näsan eller naveln. Nej. Jag vill ha nåt som är snyggt på riktigt.
Sitter här nu med Eric och hans kompis Adam och Lovisa. Vi väntar på att Simpsons ska börja. Om typ 20 minuter.

här kommer lite exempelbilder på hur jag vill persa mej och en bild på mig med fejkpersing som jag tog för ett tag sen, smexigt. lite dåliga bilder, men men.
Tjao & godnatt no lifers!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0