Sean Banan - damp

Är hos pappa nu. Simon har lite anfall för att han inte får se på Sean Banan. Men nu ska Pernilla gå o lägga honom, det går tydligen itne så bra för nu kom de ner igen och Simon har tröttisanfall. Alla andra äter, jag har ätit färdigt. Kycklingspett och potatisplättar. Eller vad det heter. För övrigt kollar jag på The Switch med Lolol och farmor som är här. Hade helst kollat på den själv, men då skulle jag satt på den typ inatt. Fast det går ju inte, för jag tror farmor sover i soffan här där jag sitter. Suck. Anyways, min kamera går inte att fixa sa pappa. Så vi ska typ åka in till stan nån gång nu och så ska jag få välja ut en helt ny egen och eftersom det lite är en födelsedagspresent plus att jag måste ha med en kamera till England för jag ska på fotokurs där så jag måste ha en som man kan ha lite extrafunktioner på och såntdär.. typ. Nu ska jag.. göra nåt för mig själv, förhoppningsvis. Hejdå nolifers. ♥

random bild, lite skum men aa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0