Sweaty

S V E T T all over my body. Haha. Asså min dator är mitt allt och när jag inte har nåt annat för mig bloggar jag. Jag är lol, jag vet. Vi var typ ute och så kom massa grannar till dom vi sover hos och så lekte vi och sen gick vi o spelade fotboll med dem. Jag var äldst men jag var typ sämst förutom Simon, fast nä. Jag var bra, förutom två killar, tre kilalr faktiskt. Eric, en liten kille och nån som hette Gustav som sa att han var fjorton men han var två decimeter kortare än jag så jag bara WHAAAT. Nu ska jag kolla på Transformers med SImon och Eric och Lollo och sen ska jag sova. Ska up tidigt imorgon och duscha för jag är varm och svettig. Men jag duschade i morse men jag måste duscha igen. Nu pratar jag för mycker så nu ska jag gå. Hejdå, ses i England. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0