Trekant

Har ätit lite nu. Tacos. Sen åt jag en muffin. Simon var helt galen och ville smaka hela tiden fast han har en så jäkla liten käft (något som man inte kan tro)  så han kunde inte ta nån tugga. Jag jag fick.. hjälpa honom. Eric och Lukas spelade nåt nytt spel som pappa köpt till dem. När den andra spelade passade den på att vara lite pervo. Lukas tog lite bilder med Erics mobil.... jag ska inte gå djupare på vad han tog foto på. Hrm. Iallafall, så var jag inne i Lund och såg på bio med Natalie idag. Harry Potter och dödsrelikerna del 2 !!!! Lite besviken på att de itne gjorde nån så stor grej över Fred's död. Gissa om jag kommer få höra på en klagande Josefin när hon sett den i USA. Hon ska se nattpremiären men den är senare i USA iallafall så Natalie och jag var endån före! Nu är Eric och Lukas hos Filippa, med Julia som Lukas ringde innan och prata med.
Lukas - "Vi har trekant med Linnea. Julia, Linnea är kär i dej."
Jag - "Jag älskar dej Julia!!!"
Lukas - "Hörde du det?"
Fan va jag skratta efter det. Men okej. Seriöst nu. Har fått en ny kamera. Eller, jag har itne fått den än. Men pappa och jag var och valde ut den på Media Markt idag. Jag ska få den på mitt b-day party på söndag. Längtar!

ingen bild.. har inte min kamera, än.. och min mobil finns fortfarande inte..

- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0