Missommar.

Ja så stavas det. Missommar. hihi. Yao. imorgon ska vi få gäster då. På Missommar. Anton kommer! Min babypolare. Ne. Han är ingen bäbis, men jag har känt honom sen han var en! Hans mamma kommer också. Sen kommer mammas kompis Bette och några från Lund som har tre söner. En i min ålder, en typ två år äldre och en som är typ åtta eller nåt. Hoppas det blir fint väder för just nu regnar det sjukt mycket. OCH PÅ SÖNDAG KONFIRMARAR JAG MIG! BACCA OCKSÅ! & Jossan och Natalie kom förbi här innan och sa att de köpt presenter till oss, hihi. Men ao. Jag tror jag ska få en Supermanring av mamma, sjukt häftiig asså :D :D På måndag eller tisdag så börjar vi åka till Dalarna. Efter det så taggar jag språkresa till Brighton i England. Jag ska bo hos Ms Carole Irelan-Hill som har ett barn som är ett år äldre än jag. Men aa. Sjukt awesome kommer det bli hoppas jag.

Just nu väntar jag på att pappa ska komma. Han kommer om typ en timme. Så aa. Bara att vänta då...Ingen bild idag för mammas dator failar. Blöö. Men mamma har typ fixat ny laddare till datorn hoppas jag. Så får förhoppningsvis tillbaka den så snart som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0