Nålmisshandlad.

Blev grovt misshandlad med nålar idag! Vi hade nån sak vi skulle göra med konfirmationssaksaken.. ja. Haha. Så var jag i lag med Alice. Hon hade sina hände bundna bakom sin rygg och jag hade bindel för ögonen och så skulle vi lixeom leda varandra. Fast, det var nog mer hon som ledde mig... Anyway. Vi gick till olika ställen. Först skulle hon beskriva saker för mig. Sen skulle hon beskriva mat för mig och sen fick vi äta den saken. Eller, vi var tvugna för ledarna sa det. Haha. Så vi fick äta sockerbitar, men vi spotta ut dem för det var eklit! Sen kom vi till ett annat ställe och så var det kö där. Jag hade ingen aning om vart vi var för jag såg inte ett skit. Men så kände jag hur någon började sticka mig med någonting på axlarna och i nacken och jag tänkte lixom "Euw vilka långa naglar" sen fattade jag vad det var. Hahahah. Sen slutade den som stack mig med nålarna och så la jag mig ner på golvet och bara "phew".. lixom. Och då tog han tar i mina armar och började dra iväg med mig och då hörde jag hur Alice ropade "Simoooon!". Så ... det var antagligen han som stuckit mig med nålarna också. Så han släppte mig men sen började han dra mig i fötterna och kittla mig på fötterna också. men jag är inte så jättekittlig där så... a. Sen kom Glenn, också med ögonbindel och då blev det bara creepy för jag tycker han är lite läskig så jag började peta han på benen och sen sa Alice att jag skulle dra i hans byxor och det gjorde jag för jag kunde ju endån inte se nåt. Men jag antar att de inte åkte ner för det var ett ganska klent ryck. Sen när vi skulle in i rummet med den stationen trillade jag över någon eller något. Kan ha varit Glenn eller Simon för det var nån som sa "Aj" men jag hörde inte vem. Haha. Så på den stationen skulle man typ knyta snören. Det gick itne så bra när jag skulle göra en rosett med ögonbindel. Humm... Sen fick vi gå ner till kuddrummet och vila och sen pratade vi och sen föreslog Simon en kramrunda. Trevlans. Yao. Men nu ska jag.. göra något annat än att skriva här. Hejdå.

Här får ni en fin bild också på.. nästan... alla i konfagruppen. Miro på kullen, Glenn som står upp, Simon som kollar på Glenn, Thellis, Rebecka Sp, Alice, Jag och sen Bex och Matilda. Haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0