Random i know.

Har lite tråkigt, Jossan och natalie sov över inatt. Jag läste Harry Potter för dem och satte olika röster på alla. Hermione hade basröst, Harry hade pipröst. Ron hade sån soft hippieröst, Krake lät som en mördare och Lupin lät bara konstig. Men iallafall. Är sjukt glad. Fångad har börjat gå igen! Imorgon är det fotografering på konfan. Vad fan ska jag ha under den där jäkla kåpan som inte syns igenom? Får hitta på nåt... Här får ni nåt annat kul att läsa och en vacker bild på mig, Rebecka och Natalie.

 

Hur bor du: I ett hus, dah
Brukar du komma i tid: För det mesta
Hur lång är du: 160cm typ
Kan du laga mat: Ja, men gör det gärna inte.
Vad jobbar du med/pluggar du: Sommarlov, hell yea
Vad har du på dig just nu: Underkläder, t-shirt, jeans.
Har du någon fobi: Djupt svart vatten, småkryp (men bara om de kryper på mig).
Hade du en bra kväll igår: Arå , Jossan och Natalie sov över :)
Vilket är ditt senaste inköp: Chips & cola
Din favoritdryck på morgonen: juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, på madrass i källaren.
Vad hade du sönder senast: En ring
Vem snackade du med senast: Staffan
Varm favoritdricka: oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: Venne
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Snacka bullshit
Någon jag stör mig på: You guess...
Intressen: TVn, musik, datorn, kompisar, teater... äh har många.
senaste person du kramade: Mamma, tror jag.

Senaste person du ringde: Lillasyster (men ville prata med mamma)
Senaste person som ringde dig: Josefin
Vad drack du senast: Fanta
Vill du ha barn: Ja om typ 10år
Längtar du till din nästa födelsedag: Eh ja!
Har rakat dina ben någon gång: Ja.
Är du sugen på något nu:  Nje
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga
Använder du hudkräm: När jag behöver.
Attraheras du av män med skägg: Bara morfar. Lol. Nej.
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Ao, baka kladdkaka idag :D
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Helt okej.
Vilken låt lyssnade du senast på: Mamma går o sjunger på The Lazy Song hela tiden...
Har någon annan sovit i din säng inatt: Det tror jag inte.
Vad tycker du är äckligt: De mögliga jordgubbarna i kylen som mamma spara till Staffan...
Har du pengar på mobilen: lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0