Smålänningar asså..

Yao. Är i Småland, Gislaved, Elin. Nu. Hahah. Elin är en person för er som är sjukt tröga. On my way to Dalarna med mamma, Staffan och Lovisa. Elin och jag sitter och datanördar oss ute på terassen, eller vafan man säger. De vuxna sitter här vid bordet och snackar. Lovisa är.. borta. & åh jag glömde min Harry Potter bok hemma. Jag döör så lessen jag är! Nu ska jag klara mig utan den i två veckor eller vad hade min glömskiga hjärna tänkt då egentligen? Om den ens tänkte alls! & när jag sa det till Natalie så skrattade hon bara. Hon var helt hyper på facebookchatten. Nån måste gett henne Loka eller nåt annat hon blir hög på. Nä, nu måste jag pissa innan min kisseblåsa sprängs ... haha.

ingen bild, stå ut med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0