Trött sak.

Döööö. Hahah, hej jag är jättetrött. Har varit på konfirmationsläger sen i söndags. Vi åkte vid fyra dit och sen åt vi middag direkt när vi kom dit. Åhusgården. Sen gjorde vi nåt som jaginte minns sen såg vi på Fucking Åmål men tillsist somnade alla. Eller typ, inte jag. Jag kan inte börja se en film och itne se klart den sen såå...
Dagen därpå gick jag upp kvart över sju och duschade sen satte jag mig i sofan när jag var klar fast sen väckte jag Thellis som hon sa att jag skulle göra när jag duschat klart typ halv 8 men hon somnade om igen för hon tyckte antagligen att jag duschat för snabbt. Men hon ångrade det nog för sedan kom några konfirmandledare med köksprylar och började smäla med det och det var typ bara jag som var vaken och hade varit det i 45 minuter. Askul för de som fortfarande låg och som eller som precis vaknat.  Sen gjorde vi lite saker den dan.. typ gick till stranden där Thellis fotade ganska mycket, sen gick vi till Åhus glassbåten, fast det kanske var före... anyway. Jäklar va tur jag hade som inte glömde laktostabletterna <3 Jag är ganska solbränd idag. Ni skulle sett mig igår. Tomat! Så grillade vi korv och lite sånt och hade marschmallowstävling. Asså den som kunde få in mest marschmallows i munnen samtidigt. Simon (en konfirmandledare) vann. Han fick in typ 16 st i sin mun och jag fick in 5½ sen höll jag på att spy. Fak va stor käft han måste ha o.O Sen på kvällen såg vi Hairspray. Mot slutet började folk gå o lägga sig men inte jag.fastän jag sett den filmen 2 gånger. Till idag ställde jag klockan på halv 8 för att jag gillar at va uppe före alla andra och typ va klar då. Men antagligen stängde jag av alarmet i sömnen för jag vaknade en halvtimme senare av att Rebeckas väckarklocka. Då gick jag upp, haha. Sen städade vi och sånt halva dan sen gjorde vi lite sammarbets-/gemenskapsövningar också. Sen åkte vi hem vid 2. Somnade på bussen och vaknade nån timme senare med huvudet på en sovande rebeckas axel och en sjuk nackvärk. Men nu är jag hemma (a) Bilder kommer om Thellis lägger ut bilderna på facebook. Så kanske jag snor ngra och lägger in här!
Okej? bra. Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0