Uppdatering.

Hahah, bra uppdatering jag har här då. Not. Så.. vad har jag hittat på de senaste dagarna? Ja, idag var det Killestafett. Och nej, jag tänker inte berätta för er vad det är om ni inte redan vet det. För jag orkar inte. Igår var jag på BonBon land i Danmark med klassen. Det var roligt men jag fick skoskav och dessutom hade jag redan ont i foten efter att jag skrapat upp den när jag badat plus att jag trillade på nåt som gav mig ett stort sår. Så den va svullen. I torsdags förra veckan tog Olle studenten. Då kom Elin Karlsson ( http://walkinthesun.blogg.se/ ) och Viktor och Gustav. Bilder på mig, Elin och Viktor finns på Elins blogg som jag länkade däruppe. Vänldigt fina är de.
Imorgon är det skolavslutning. Eric slutade idag. Men han går ju i skola i Eslöv... Hans kompis Lukas sover över här inatt, de ska tydligen lana. Men tja, de brukar inte klara att vara uppe längre än jag. Iallafall inte Eric. Vi får väl se. Nu lagar pappa mat och Lovisa och jag kollar på TV.

ingen bild, sitter vid pappas dator för min laddare är sönder.
får förhoppningsvis en ny innan vi ska till Dalarna. kyss på rumpan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0