Feeetdrygt.

Okej, vaknade hos pappa kl 7. Lovisa påstod att hon hade maginflensa, eller nåt.. och Simon ville inte klä på sig. Jag trodde jag inte skulle hinna med bussen, men det gjorde jag. Men jag fick bara en morot till frukost, nevermind. När vi kom fram fick vi börja med att putsa träns och sadeljordar, skitkul (-.-). Mitt i pausade vi och fick en extra rundvisning. Sedan var det att fortsätta. När vi var klara emd det, äntligen(!) så fick vi sopa gångarna. Då hade klockan passerat tolv. Men kvart över tolv fick vi gå på lunch och då gick vi till Sibylla-kiosken som låg bara några hundra meter därifrån. Vi tog varsitt Chicky Meal och åt utomhus för att vi luktade så mycket häst. Allt blåste iväg... Sedan gick vi tillbaka till stallet och blev rastlösa så vi gick in till ridhuset och hoppade över pallar och på pallarna så de välte, asroligt.. hehe. En stund senare fick ett uppdrag av Anna att borsta schabraken och voljokarna rena från hästhår innan vi slängde in dem i tvättmaskinerna. Vi avbröts av att nån från kotoret behöve oss till nåt postjobb. Vi vek papper och stoppade i kuvert, det måste varit några hundra stycken kuvert! När vi var klara med det återgick vi till att borsta av hästhår och sedan satte vi på tvättmaskinen. Då var det ca 5 minuter till vi slutade. Mormor och morfar kom o hämtade mig och Louise och vi släppte av Lollo vid ica.
När jag varit hemma en stund märkte jag att mina nycklar var borta, jag kollade överallt men hittade dem inte! Jag lugnade ner mig och tänkte att jag säkert glömt dem i stallet och att jag skulle hitta dem imorgon. Sedan skulle Lovisa ha glass och då var glassen smält för det var nåt fel med frysen. Den gick itne att stänga, men jag fixade det. Satte mig vid TVn en stund.. Sen kom inte mamma hem så jag fick ge katterna mat och Pernilla kom inte o hämtade oss. Så jag fic ringa henne innan jag ringde mormor och morfar och bad dem kolla i stallet om mina nycklar var där. Men det var de inte. Pernilla kom strax efter det och vi åkte hem o åt. Nu sitter jag här och tja, tänker på att jag kanske borde kollat jackfickan om nycklarna var där. hahah. Lång text, hejdå ♥

Hahah, go get the sparkelin' vampire Voldemort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0