Grattis systeryster.

Grattis Lovisa på din tolvårsdag.
Är lite halvt deprimerad, eller nerslagen kan man ju mer säga. Det är itne så att jag vill sätta mig i ett hörn och cutta mig själv. Bara lite lagom nere. I want to hold you but I better don't touch. Typ. Lovisa kompisar här. Jag sitter och lyssnar på Spotify (yay mitt datorljud är tillbaka igen!). Simon bölar för att han inte får gå ut till Lollo och hennes kompisar på studsmattan och pappa spelar PS3. Vi har fått ett nytt PS3 spel, asnice. Typ som Mario Kart fast mycket snabbare och med riktiga bilar. Fett. Jag äger på det, hahah.
Har laddat in lite bilder från mobilen så nu har jag lite nya. Web camen vägrar funka, suck.

i love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0