Hej. Förlåt. Haha.

Jag är dryg idag. Alltid. Men jag har itne orkat skriva inlägg för jag är alltid så sjukt trött när jag kommer hem från stallet och igår var itne bättre när jag kom hem från Lukkan, helt slut var jag. Asså gud. Jag dog nästan. Men nu kan jag hela Lukkandansen utantill, så det är väl bra. Men jag har feta blåmärken på knäna. Stackars mig.
Vi fick rida med på personalridningen idag på LCR, det var fett nice! Jag red Ricochet tror jag han hette. Det var en Stor Häst vilket kändes väldigt stor för mig för jag har max ridit D-ponny. Men det var härligt. Första ridningen på 9 månader, woho :D Sen fick vi gå ut med Markuu's (vår chef, för den andra chefen, Anna, slutade) hundar. Jag plockade upp hundbajs, asnice, asså ♥ Fast kanske inte. Men Louise ville itne göra det. Aw.
Nu är det bara en dag kvar på LCR. Jag måste öva inför svenskaredovisnignen nästan vecka och så måste jag göra lite på min SOuppgift om ortodoxa kyrkan, haha. Shit va drygt. Jag är dryg. Allt är drygt. Nu ska jag visa Lukkandansen för mamma för jag sa det innan. Mina knän kommer göra ont, önska mig lycka till !! :'D


Privatryttaren Lena på LCR som vi hjälpte med hennes hästar, Canada och Frank.
På denna bilden är det Frank tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0