Men neeeh...

Mamma tycker att jag ska plumsa i säng. Men jag är inte trött. Det är helg! Hos pappa får jag vara uppe så länge jag vill. Han säger vid halv 2 tiden att han går i lägger sig och att jag och min syster ska lägga oss nart också. Men sen väntar jag med att gå o lägga mig, oftast i typ 5 timmar, ibland blir det bara 3. Men hos mamma måste vi lägga oss senast halv 1, blö. Men har sett på The Vampire Diaries idag.. naken varulv, so hot! :D Men det var synd om Tyler, ville gråta :c Fuck you Caroline, Tyler is mineeeee ! Anyway.. Jeremy är söt. Sen kollade jag på Superman. Misstänker att alla kommer vara typ onda i nästa avsnitt för det hände en sak som är svår att förklara men de blev typ 'stämplade' med en dödskallekula.
I TVD; bad guy goes good, i Superman; Good guy goes bad. Hahah. Längtar tills nästa avsnitt.
Nu ska jag "plumsa i säng". Fast jag ska nog läsa några kapitel ur Harry Potter först eller spela lite DS, teehee.


Ljuset vid lampan är fail för det är nåt fel på min webcam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0