MEN TJENA.

Jo, men asså. Hej. Deta är typ min tredje blogg. Har även haft på bloggagratis och Devote.
Devote kommer jag nog endån fortsätta att blogga på även om jag haren blogg här.
Kul med lite omväxlor då och då, teehee.

www.Linnejjah.devote.se

Den på bloggagratis kommer jag inte ihågvad den hette..
Har en blogg här på blogg.se med en tjej från en djurhemsida.

www.catfreaks.blogg.se

Här hade jag väl tänkt skriva lite random om mig, inte mycket mer. Mitt liv är väl ganska trist så kanske inte blir så aktiv. Men många säger att blogg.se är den bästa bloggsidan. Vi får väl se. Haha. Jag tröttnar så snabbt, det är lite synd. Men det är somsagt kanske för att mitt liv är trist och jag inte har något att skriva om.
Just nu sitter jag i ett dödsvarmt rum med min dödsvarma dator och fnderar varför i h-e-l-v-e-t-e jag valde bloggnamnet Epicskulldigger. Ja du, det kan vi sitta och klura på ett tag, lol. Anyway...
Vi ses snart igen hoppas jag :)


Random bild på mig.

Kommentarer
Postat av: sara

gillar designen på den andra bloggen, har du gjort den? :)

2011-03-11 @ 20:08:27
URL: http://ponylife.webblogg.se/
Postat av: Linnea

Den på kattbloggen gjorde den som jag delar den med men på den andra gjorde jag själv ^^

2011-03-12 @ 19:05:18
URL: http://epicskulldigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0