Reeeegn

Blööh. Det regnar ute, väldigt mycket. Men det gjorde det inte imorse när jag och Louise möttes på busshållplatsen. Louise kom nästan försent till bussen, hahah. Det första vi gjorde var att putsa träns och sadelgjordar, såklart. Sen vek vi tvätt, eller vad man ska kalla det. Efter det kollade vi på när några red och sen var vi rastlösa inna i tvättrummet, det enda varma stället på LCR förutom kontoret som vi sedan satt i i två timmar och gjorde nåt jäkla jobb med över 800 namn på en lista på ett papper och några på datorn som itne stämde. Vi blev klara vid fyra och en halvtimme senare kom Staffan och hämtade oss. Men på samma gån kom Selma, Semlan från Lukkan, haha. Hon rider ju på LCR så ja.. jag visste att jag skulle träffa henne där om jag stannade en timme längre. Vi hämtade upp mamma som var väldigt seg och sen släppte vi av Louise vid ica i Sandby. Kom hem vid femtiden och typ gav katterna mat och lite sånt och sen åt vi och sen satte jag mig vid datorn. Är så sjukt trött, men det är inget jämför med vad jag var igår. Det var därför jag itne skrev nåt inlägg då.
Var i stallet hela dagen, mormor och morfar hämtade mig vid halv fyra där och sen duschade och åt jag hos dem innan de skjutsade mig till Lukkan och hämtade mig, Amanda T, Matilda N, Josefin och Rebecka därifrån kl nio på kvällen. Eftersom vi skulle droppa av alla de andra tjejerna som trängdes i baksätet innan vi körde hem till mig kom jag inte hem förrens vid tio och då var jag dödstrött och hoppade direkt i säng, efter jag snackat lite med mamma. Men igår var också kul i stallet, vi fick hjälpa en tjej, eller ja, kanske inte tjej, hon var väl över tjugo iallafall, med hennes två hästar som stod i privatstallet. De hette Frank och Wizard, fast Wizard kallade hon för Canada för jag skulle egentligen flyta dit men det gjorde han inte. Frank var en unghäst så vi fick lära oss lite mer om unghästar och se på när hon red, hon var jätteduktig och hade nån bronsmedalj i dressyr, awesome!
Men nu ska jag försöka fixa ljudet på min dator för det verkar inte funka, vilket betyder att jag itne kan lyssna på Spotify eller snacka med nån på Skype, så det måste fixas nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0