Spotify!

Thank you, Madeleine för Spotify! Hahah, ^^
Idag är der fredag, god bless fredagar. Så idag ska jag se på Smallville och så kanske man kollar på The Vampire Diaries innan det för jag tror knappast jag har nåt annat för mig. Vi äter antagligen varma mackor eller pizza idag, mums. Sen ska jag inte gå i skolan på två veckor, då ska jag bara va i stallet och 'jonglera med hästbajs' som Josefin uttrycker det. Men jag ska mocka, städa och sköta hästar, det ska jag göra på praoen :) Jag ska praoa på Lunds Civila Ryttarföreing med min klasskamras Louise. Det ska bli skitkul! Sitter och lyssnar på musik på Spotify nu, såklart. Green Day, Depeche mode, Linkin Park och Dead by April, såklart. Best eveeer. Här kommer lite fina bilder på mig, haha. Best wishes, Linnea.


Shuure, hot.

Wee, my hair is flying 8]

Kommentarer
Postat av: Anton

Sexy, Smexy... <3 där ser man vad ruligt du ska ha det. min snäliga vän

2011-03-11 @ 18:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0