BLONDIEEE

Sitter här i skolan i biblan. Eller faktiskt, ett grupprum i biblan och jobbar på ett grupparbete om HBT (Hoosexuella, Bisexuela och Transexuella) med Rebecka, Josefin och Kristina. Men Bex spelar mest Robot Unicorn Attack, hahah. Hon försöker antagligen slå mitt rekord på 30.000 . någonting. Kristinas rekord är över 60.000! OMG! Jag sitter även och beundrar mitt blonda hår i webcamen. Mamma färgade det på mig igår. Men färgen räckte inte riktigt till så det är fortfarande rödlätt i topparna men det ska klippas bort. Topparna är verkligen slitna så det behövs. Ska till frissan vid ica efter skolan och fråga om en tid och hur mycket det kostar att klippa topparna + gör rosa slingor. Det kommer säkert se ascoolt ut. Hoppas jag.
Nu ska jag skriva lite mer på HBT saken. Cya :)


Jag och Kirre är fiiiina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0