Dumma fluga!

Gah, har en fluga här inne i vardagsrummet. Blir så sjukt irriterad på den. Men den är inget emot alla myggor som var ute med oss igår, konstigt att jag inte märkt några myggbett än... Ja, vi var iallafall ute hur länge som helst igår. Efter vi sett bålet, vilket inte var en så lång stund för det bara yrde av aska så vi drog. Vi spelade först brännboll vilket jag inte alls är så bra på överhuvudtaget. Jag träffade första gången jag slog, andra gången jag skulle slå missade jag alla tre slag och när jag skulle sparka ut bollen istället halkade jag på gräset och landade på rygg. Hahahah, failfailfail. Sen missade jag när jag sparkade igen för jag fick en andra chans.
Men sen spelade vi fotbol istället. Jag och Julia var ju bäst. Hahah♥ Sen kom några andra tjejer och killar som tydligen var nyinflyttade och vissa hälsade på, de hade en bättre boll med sig. Yay! När vi spelade fotboll började myggorna komma. Carl och Adam hittade en katt som de kallade för råttan. Så trodde jag det var en jättestor råtta som Carl typ låg o kelade med och jag blev jätterädd. Hahah. euw. Sen bestämde vi oss på nåt sät för att gå hem och sen mötas på fotbollplanen och gå till kyrkogården. Då var väl klockan halv tio, eller nåt. Julia gick då hem, hon verkade inte vilja föja med. Men sen gick vi till kyrkogården men var itne där länge för sen gick jag bara runt i byn och hade roligt med Signe, Sigrid, Elivira, Molly, Emil, Eric, Ellinor och Adam. Vi typ sparkade på gatlyktor så de slocknade och knackade på jultomten, asså en gubbe med asmkt skägg. Sen gick Molly, Sigrid, Signe och Elvira hem och då började vi andra göra det också. Emil och Adam sov här inatt. Så aa... Hahah C:
Men nu ska jag duscha och sen ska jag nog gå ut så får vi se vad jag hittar på. Undrar vart Eric håller hus nu. Han kanske hänger med Victor eller är ute med de andra. Vi får se om jag hittar honom sen. Hejdå :)


Bleee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0