FML ATM

Ja, seriöst. Bajs. Vem ger eleverna ett ton läxor veckorna precis efter praoen och innan jullovet? Orka lixom. Jag pallar itne mer. Har hur jävla mycket som helst till fredag och till imorgon har jag franska och har itne ens börjat för jag har gjort svenska, engelska och NO. Suck. Tror jag dör snart här och nu.
Jag och Jossan praoade på Ljungbergs Artist inne i stan. Det var nice. Chillax, lixom. Hahah. Nejmen, blev sjuk helgen där mitt emellen praoveckorna så var borta måndag tisdag andra veckan, men skitsamma. Had a great time. Dessutom har The Vampire Diaries börjat igen. Det har dock tagit över Smallvilles plats i TV rutan på vardagskvällar också nu. Men det är ju nästan lika bra som det så, aa.
Fast skolan idag var najs. På NOn skulle Rebecka skaffa en bodyguard och det blev jag, av nån anledning. Rebecka sa då till en väldigt skeptisk Kristina att jag faktiskt var farlig. Just då vände hon sig om och Erik petade mig i magen, där jag är väldigt kittlig och så slog jag till honom. HAHAAHAHAH. Dog lite när jag såg Kristinas face. Kärlek. Jossan och jag hade redovisning på engelskan, det gick väl ra. Men jag pratar alltid så sjukt fort när jag redovisar, hatar det lixom. Inte min grej. Mår dåligt över saken som vi ska visa på musiken på fredag. Fy. Jag kan itne visa en dikt och göra rytm till den. Särskilt inte en om sorg. Jag visar itne sånt, eller pratar om det, iallafall itne emd vem som helst. Hade tänkt skriva om när min förra katt, Cindy, dog. Men fan jag kan inte finna ord för hur mycket jag saknar henne. Vänta, det kanske jag kan ha med i dikten! :D Awesome.
Anyway, nu måste jag fortsätta med NOn, hemprov. Fuck my life at the moment.
Ha de bra, my loves.
Luisa la ut denna på ansiktsbok, love it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0