Älvpower!

Jag tror på älvor jag tror på älvor jag tror på älvor ! haha, nej jag har itne kollat på Peter Pan. Jag ser på Tingeling och Älvornas hemlighet. Hehehehe. Asså Lizzies pappa är jättedum. Först tror han itne på älvor och sen tar han med sig Vidia till labbet. Så skule aldrig min pappa gjort.
Nästan helg ska jag tvinga pappa att vi åker till farmor ! Har itne fått mina födelsedagspresenter en och en av dem vet jag redan vad det är för något. En älva i knähöjs som är jättefin. Farmor lovade för länge sen att jag skulle få den när jag fyllde 15. Och det har jag ju gjort nu så, tadaa. Simon får inte röra min älva som är förstorad ett antal gånger! Haha. Nu ska jag gå och skriva ett brev till famor. Fick lust att skriva lite. haha. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0