Jag är avtändande.

Ja, just nu. Mår skitdåligt. har ont i magen, i huvet och är yr. Har inte var it hemma idag dock, bara halva dagen. Att springa en mil i Skylle pallade jag itne med så både Jossan och jag gick hem för båd mådde dåligt och vi skulle orientera tillsammans. Fast jag är ju snygg. Fast nej. Sov lite mer sminket på så det ser helfailat ut och jag känner mig väldigt oflörtig och avtändande. Plus mitt underbara humör när jag är sjuk. hehehehe. Så för att jag och ni andra där ute ska bli uppiggade får ni bilder på några av de sötaste boysen. Jag vet, jag har random smak på killar. haha. puss.

Men titta är det inte Justin Hartley? ♥
och Tom Felton måste ju vara med *droool*


och Anthony Spanos såklart :D
Och Michael Trevino :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0